Thursday 17 April 2014

Wiosenne ferie dzien 9

Witajcie Kochani ;*

Wiec dziś wstałam o 4 rano i nie mogłam do 6 spać bo miałam cudowny sen ze to masakra ze próbowałam to niego wrócić xd Haha i o 5 molly do mnie pszyszla Haha :) i o 6 zasenlam :) i o 9 sie obudziłam i odrazu z molly na górkę i o 11 poszłam z mama do Lidla na małe zakupy :) bo tata nam wziął auto a drugie w naprawie :/ i jak wróciłam to poszłam na 20 min spacer bo dziś zimno :( ale juz o 15 zrobiło sie tak ślicznie :) i o 14 pojechałam autobusem z mama na miasto i kupiłam mollci kilka rzeczy jak nowe lozko ale narazie byle jakie bo nie było ładnego i fajna drapaczka czyli jak sie z nią bawię moge ja drapać i czesac w tym samym czasie :) 








Noi potem była troche z nią na dworze i poszłyśmy do domu a to była juz 19 ja poszłam na kompa i byłam sama z molly w domu bo rodzice i siostry gdzieś pojechali :) i do 21 byłam sama z mollcia ja byłam ba kompie a molly spała w swoim łóżku :) i dziś nie byłyśmy na spacerku bo mama za późno przyjechała a ja sama nie chciałam ale jak wrócili to mieli zabawkę z maka a ona tak bardzo chciała ta zabawkę ze ona robiła sztuczki Haha mam filmik ale dodam jutro bo musze ściągnąć a to troche zajmie a musze iść sie myć wiec to na tyle 

Tak wgl dziękuje za to ze to czytacie jak zakładałam tego bloga nie myślała ze ktoś bd ogl a co dopiero o komentarzach  dziękuje to wy mnie motywujecie :* 

Pozdrawiamy 
                          Kasia&Molly ;*

1 comment: