Friday 11 April 2014

Wiosenne ferie dzień 3^^

Witajcie Kochani ;*

Dziś znów jak wstałam z molly przed dom i było tak pięknie ze znów pojechaliśmy do tego parku :) molly juz wiedziała ze jedziemy i cieszyła sie jak dziecko a droga powrotna jak dziecko była zmęczona i zasnęła :) i dziś jak byliśmy w parku to byliśmy na 2 godzinki i byliśmy nad woda :) od 11 do 13 byliśmy tam :)



Molly znów tego Patyka wzięła i chciała sie ze mną nim bawić i pod nogi mi go kladla heh i nie miałam innego wyjścia 











Była tez taka bardzo miła i fajna sytuacja bo ja z mama na ławce siedzimy i gadamy siostry na placu sie bawią a molly biega po parku i idzie takie starsze małżeństwo i molly zaczęła na nich szczekać a oni do niej tak słodko gadali i mówili ze jaka ty śliczna (molly) i slodziudka i grzeczna i wgl i pytali sie ile ma lat i mi tak miło sie zrobiło albo tez przechodziły małe dzieci i do ich mamy pokazywali palcem na molly i sie usmiechali :) . Noi potem jak wracaliśmy to molly w bagażniku dałam jej pic i ruszyliśmy :) 



Noi jak wróciliśmy to molly dałam jeść i rozwalilam jej niebieskie szelki bo rozwalilam całe zapięcie i zostawiłam na podłodze zeby iść po klej i je naprawić a molly je pogryzła i pozostało mi jedno tylko kupić Nowe hahaha . No a tak o 3 poszłam z nią na spacer na godzinke i molly tylko spała bo była zmęczona o dziwo bo tego psa trudno wymeczyc noi o 19 znów na spacer z mama i jakieś 30 min wrócilysmy . Wiec to na tyle kolejny zwykły dzień :) 


Pozdrawiamy  
                          Kasia&Molly ;*

2 comments:

  1. Moją Daisy też tak często zaczepiają :) Daisy'unia też ze mną tak przeciąga patyki, że prawie wisi w powietrzu :D
    Również pozdrawiamy.

    ReplyDelete
  2. Fajnie tak spędzić dzień na powietrzu, co dopiero na plaży ^^
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy! :*

    ReplyDelete