Monday 14 April 2014

Wiosenne ferie dzien 6 ;/

Witajcie Kochani ;*

dzis byl jeden z najgorszych dni jakie kiedy kolwiek mialam ;c po pierwsze poszlam spac o 3 i wstalam o 6 i chcialam wstac i nie wiedzialam ze mam telefon na brzuchu i spadl na panele i nie mialam case'a  i on zawsze mi spadal i nic sie nie stalo a teraz wyswietlacz sie rozwalil bo wszystko dziala tylko ekran jest czarny ;c ja dzis nie moglam bez telefonu . chcialam jechac z mama do tego sklepu gdzie bralam telefon ale nie wiadomo czy sie da naprawic ;c tam mam wszystko ;c no ale nie wazne o 9 z mollcia mialam isc przed dom ale mojego brata koledzy przyszli i chcieli do tesco isc i oni kochaja mollcie i do mnie takie 'kasiu no prosze daj ja na 30 min obiecujemy ze odamy ja cala i zdrowo' no dalam im i na szczescie mollcia wrocila cala xd haha ok ale dzis mam pechowy dzien wiec nie poswiecilam jej duzo czasu ;/ bo balam sie ze jej jeszcze cos zrobie ale na szczescie bylo tak cieplo ze ona caly dzien na dworze i mama i siostry sie nia zajely :) ale naprawde nic mi nie wychodzilo ;c i dzis poszlam z mama do maca i na zakupy no a dzien jakos zlecial i dzis do moich siostr ich przyjaciolka pszyszla (ona mieszka kolo nas xd) i przyszla z swoim slicznym braciszkiem on ma 4 latka slodziak sie ze mna bawil :) potem o 18 tata pojechal po karme dla molly ale zapomnial i wzial smaczki czyli mamy duzo wiecej smaczkuw :) no a ja z mama o 20 na spacer jak zawsze :) i teraz ide spac bo chce zeby ten zrąbany dzien sie skonczyl ;c i tez nie mam zadnych zdjec bo nie maialam jak zrobic ;( ok to koniec

Pozdrawiamy
                     Kasia&Molly ;*

No comments:

Post a Comment