Friday 18 April 2014

Wiosenne ferie dzien 10 :)

Witajcie Kochani ;*

Dziś wstałam i poszłam z molly na górkę jak zawsze ;) i potem odrazu dałam molly jesc i byłyśmy na dworze bo było tak pięknie ze super potem ja brat , siostry i molly piłka sie bawiliśmy i kalczukami :) i tak aż do 13 dziś byłam z molly na dwa krótkie spacery  :/ bo ona sama nie chciała wyjść z podwórka potem pomagałam mamie smażyć mięso i takie tam na Wielkanoc :) i potem poszłam z siostra i molly po lody bo mama na pozwoliła i było strasznie duszno :) noi tak do 17 dzien zleciał szybko nie wiem czemu heh :) potem ja siostra i molly na trampolinie sie bawiliśmy :) 





Noi macie tez zdjecie jak jej zrobiłam jak sie bawiła z bratem i siostrami  heh ok to koniec na dziś :)



Pozdrawiamy
                          Kasia&Molly ;* 

1 comment:

  1. Ciekawe jak Molly skakała po trampolinie, bo moja się boi :D

    ReplyDelete