Monday 7 April 2014

Inna Mollcia ^^ , Spacer ;3

Witajcie Kochani ;*

dzis bylam z mollu u fryzjera (jak juz zapewne wiecie xd) i pojechlalam z mama bo nie mialam sily ale mam zdjecia przed i po ;) ale mi tak dziwnie z nowa molly bo przyzwyczajylam sie do mojej zarsnietej molly ;) ale nic nie mowie i daje fotki ;)

Przed;




















        i......


Po;








                                                             







ja prawie jej nie poznalam slodka moja ;*



Potem tak o 19 z mama poszlsmy i mollcia na spacer dlugi dwu godziny :) molly tak sie cieszyla biegala bo jak bylam chora to chodzila na krotkie spacerki :/ no ale ja dzis milam sile zeby wgl wstac z lozka (aleluja ze dalam rade heh xd ) cieszylams ze moglam isc na spacer dlugi z molly.. :) cieszylam sie ze wgl moge isc z nia na spacer :D no i jak bylsmy na takiej gorce to widzialsmy slicznego husky'iego (jest zdjecie ale nie wyrazne) on tak fajne chodzil za molly ona uciekala i bawila sie slodko to wygladalo :) i molly sie w gownie wytarchalo i do kazdego blota i kauzy wchodzila i musialam ja obmyc ;/ ale byo ok :) ok ja nie nudze daje fotki ;*





















Pozdrawiamy
                     Kasia&Molly ;*

4 comments:

  1. Ja też prawie jej nie poznałam :D Fajnie że mogłaś już wyjść z nią na spacer. Ja kiedy byłam chota też bardzo tęskniłam za sunią:))
    Ja Cię rozumiem, nic się nie dzieje ;)
    Pozdrawiam ciepło :*

    ReplyDelete
  2. Przepraszam serdecznie że tak kom pod komem ale chciałabym Cię zapytać jak zrobiłaś takie tło z Molly?
    Jeszcze raz pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. spk :) ja weszlam na mojego bloga i tam o gory po lewej stronie 'projekt; naciskasz na to i wiesz jak zmieniasz tlo to tam gdzie masz wszystkie kategorie tla to jeszcze wyzej masz 'wybierz swoje zdjecie; czy cos takiego i wybieraz jak zdjecie chcesz ze swojego kompa :) mam nadzieje ze pomoglam i ze cos zrozumialas to co napisalam heh my tez pozdrawiamy :*

      Delete
    2. Tak dziękuję bardzo za pomoc:))

      Delete