Saturday 19 April 2014

Wiosenne ferie dzien 11

Witajcie kochani ;*

Wiec dziś wstałam i nie poszłam z molly na górkę bo musiałam szybko sie uszykowac na miasto ;) bo jechaliśmy z siostrą po sukienkę do jej komuni :) ale było tam fajnie bo tyle sukni na komunie ,ślub i dla druhny na wesele ja juz tam widziałam sukienkę która mi sie spodobała :) ale to nie ważne zanim pojechałam dałam mollci jesc :) 


Dziś z mollcia brat był na spacerach bo ja nie miałam czasu :/ bo musiałam mamie a kuchni pomoc :c 


A jak jechaliśmy do domu widziałam panią z pięknymi psami i tam taki śliczny york był ze hoho :) 

Wiec dziś to na tyle krótki post bo dziś tylko byłam na mieście , i pomagałam mamie w kuchni i nawet czasu dla mollci nie miałam ;c i tez zostały 2 dni wolnego :c a pamietam ze nie dawno były jeszcze 2 tygodnie :c no nic teraz mollcia śpi na dole w swoim łóżku najadla sie i śpi moja maleńka ;* 


Pozdrawiamy 
                          Kasia&Molly ;*

3 comments:

  1. Słodkie psiaki:)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez pozdrawiam i życzę ci wesołych świat ;*

      Delete
  2. Słodka Twoja siostra ^^
    Hah, mi został jeszcze tydzień wolnego :D

    ReplyDelete