Wednesday 5 March 2014

Wszystko po staremu

Witam Kochani ;*

u nas wszystko po staremu :) no moze nie dokonca bo mollcia sie ostatnoi dziwnie zachowujenie chce jesc caly czas spi czasami na spacerach mnie ignoruje i wydaje mi sie ze ma cieczke tylko nie pamietam jak suczka zachowuje sie przed cieczka jak ktos wie niech mi odpowie ale tak to jest okey ale martwie sie o nia :/  (a ja mam jakies chostawki nastroju i wgl wszystko dziwne ostatni :/) ale nie wazne najbardzie mnie molly martwi :c 

okey konciec dolowania was/mnie heh :)

ale takto to nie narzekambo piekna pogoda tylko dzis nie bylam z molly na dlugich spacerach bo mialam tone nauki :/ ale jutro jej wynagrodze :) i w piatek bedzie post o naszym ulubionym miejsu na spacery bo juz mam zdjecia ale nie mam sily zgrywac i wstawiac i wgl zmeczona jestem :/

ok ja kocze :)

Pozdrawiam(Y)
                         Kasia & Molly ;*    DobraNoc ;* 

No comments:

Post a Comment