Saturday 22 March 2014

Fryzjer ;) + Jazda Autem ;D + Loczki :)

Witajcie Kochani ;*


dzis mam duzo wam do powiedzenia :) o molly i tak ogolnie :) wiec ten post jest podzielony na 3 czesci :) wiec zaczynamy ;*


Fryzjer;
-dzis mialam jechac zrobic sobie kolczyka ale za to ze nie poszlam do szkoly wczoraj mam kare ;/ wiec mama powiedziala nie dawno ze moze zadzwon do psiego fryzjera i jak bedzie mejsce na dzis to mollcie umow bo nawet jak ja rozczesze to jest potem rozczochrana -_- wiec ja zadzwonilam i pani pow ze nie maja miejsce na dzis a ja sie spytalam czy moze wciagu tygodnia po szkole a ona ze na ten tydzien nie ma i na nastepny i dopiero mam wizyte 7/04/14 bo dopiero miala wolne miejsce i to nawet dobrze bo 7/04 juz zaczynaja mi sie wiosenne ferje wiec bym nie musiala opuszczac szkoly :) wiec czekajcie do 7/04 i bd mase zdjec przed/w trakcie/po :) .

Jazda Autem;
-wiec wczoraj nie poszlam do szkoly bo byl dzien wagarowicza i wszyscy moi znajomi (tylko polacy) poszli na wagary na miasto a ja nie chcialam sie szwedac po miescie i tez nie chcialam isc do szkoly bo moi znajomi (szkoci) ci z ktorymi sie zadaje nie maja ze mna klas wiec nie chcialam zostac sama i postanowilam zaspac i mama byla wciekla i dlatego dzis nie jade zrobnic sb kolczyka w nosie :( ale mniejsze o to ... wiec pojechalam z mama do parku ale nie mam zdjec bo w mialam malo bateri w telefonie i nie wzielam aparatu bo niewiedzialam a nie mam tylko zdjecia z auta bo robilam mamy telefonem wiec kilka mam :) ale mollcia sie wybiegala i wgl bylo super :) potem z mama zajechalsmy do KFC po obiad bo mama nie miala czasu ugotowac a moje siostry,tata i brat by nie mieli ci zjesci :) mama poszla zamuwic a my z molly sie troche pszejsc i bylo fajne cieplo i molly cale wloski miala poplatane wiec musiala ja uczesac ale juz nie pszynudzam i daje fotki :)









Loczki;
- i wiem ze to nie jest zwiasane z mollcia ale chce wam pokazac jak wczoraj sb wlosy zrobilam i jak mi wyszly nameczylam sie ale udalo sie i dlugo sie tszymaly loki sobie zrobilam wiec chce wam pokazac i zobaczyc wasze zdanie czy mi tak ladnie ? wiec to oznacza ze dodaje zdjecia mojej twarzy.... ;/



tylko nie hejtujcie bo wiem ze brzydka jestem + obcielam wlosy masakra jakie krotkie heh

wiec na dzis to tyle dosc dlugi ten post :)

Pozdrawiam(Y)
                        Kasia&Molly ;*  i zyczym(Y) wam milego dnia :) 

2 comments:

  1. No to sobie jeszce trochę poczekasz :)
    Szkoda że nie zrobiłaś, nie? :/
    No, fajnie Ci w lokach :)
    Zapraszamy :*
    http://majkowaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. no :/ + wiem wlasnie a tak bardzo chcialam nagrac zrobic zdjecia a jak na zlosc telefon mial z jakies 14 procent ;/

    ReplyDelete