Tuesday 11 March 2014

Moje Zakupy + Nowa komeda :)

Witajcie Kochani ;*

pisze do was dzis bo jutro moja najmlodsza siostra ma pierwsza spowiedz i jedziemy do kosciola :/ wiec nie bede miala czasu ale pisze teraz bo dzis moja paczka pszyszla jestem tak pod ekscytowana :) to nic dla molly :/ ale dla mnie i chce sie z wami podzielic ale narazie pszyszla jedna paczka bo druga bedzie jutro lub pojutrze :/ ale jest spoko :) a dzisiejsza paczka do nowy case :) juz daje focie :)








ten case jest pszesliczny :)

a wracajac do molly ci nauczylam ja nowej komedny 'hop piatka' a ta komeda polega na tym ze trzymam reke naj jej glowka i mowie 'hop' jak ona podskoczy to mowie piatka i dotyka mojej reki + bedzie filmik ale nad nim pracuje i tez mam bloga do zrobienia o naszym ulubionym miejscu i tez mialam ja do fryzjera umowic ale ja chce sobie nosa pszebic i  moja mama musi kupic sukienke na komonie mojej drugiej siostry (bo mam dwie jedna ma 8 lat druga 9 bedzie miala jutro ;3) wiec troche kasy bedzie musiala wydac a molly moze pod koniec pojdzie :) wiec mam zdjecie molly bo dawno zdjec jej nie robilam




a tu macie kilka zdjec ze szkoly jak robilam na lekcji haha trzymajcie :)






ok niewiem po co to dodalam ale dodalam bo chyba cos z glowa mam cos nie tak haha ale tez chcialam pokazac co robie na biologi :) (wiem glupia jestem heh)

+ chce wam powiedziec ze jak dzis weszlam na bloga to tak mi sie bardzo milo zrobilo bo weszlam a tam 8-10 nowych komentarzy i bardzo mi milo sie zrobilo i jak za kazdym razem widze nowy komentarz to ,to mnie motywuje do pisania wiecej bo wiem ze ktos czyta tego bloga :) wiec dziekuje ;*

ok wiec to koniec na dzis :/

Pozdrawaim(Y)
                        Kasia & Molly ;*   PaPa :)

No comments:

Post a Comment