Saturday 22 March 2014

Wizyta w pet at home/szczurki/sliczne kroliczki/spacerek :)

Witam Kochani ;*


mam dla was kolejnego posta bo dzis bylam w pet at home (niestety bez molly bo bylam na zakupach) i jak tam bylam to widzialam duzo slicznych kroliczkow i mam nawet  zdjecia i widzialam tam szury o moj boze jak ja nie nawidze szczuruw blee no moze nie nawidze ale sie ich brzydze ale mniejsza o to ale zanim wyjechalam na zakupy to bawilam sie z mollcia mam filmik i sorka ze tam gadam z mama ale nie udalo sie tego z edytowac ;/ ale potem jak wrocilam z zakupuw to poszlam z molly na spacer i byla masakra bo bylo ciemno a to jest sobota i slyszalam jakis pijakow szli i spiewali kolo tylnego wejscie do mojego ogrodka i domu wiec musialam isc na obkolo i isc odpszodu czyli do pszodnich drzwi mojego domu ale byla masakra tak se cykalam ale jest spokoteraz jestem sama w domu i z mollcia leze na dole i ogl sb millionera z ulicy bo wczesnie o tym filmie pisalam i mam obsesje na punkcie tego filmu (ale nie ogl go codzien tylko jak mam na niego ochote) i ten chlopak z tego filmu (Jamal) jestpiekny no moze w filmie nie ale teraz w tym roku widzialam zdjecia jest piekny i on mieszka w londynie :o gdybym tylko znala jego adress ale jak by ktos mi na uro dal cos taiego ze moge go poznac i zeby on mi dal autograf specialnie dla mnie ale to tylko marzenia + ok wgl zeszlam z tematu sorka :) daje focie i filmiki :) mam nadzieje ze sie spodobaja :)

filmiki;



Zdjecia;






ok na dzis to koniec ;*

Pozdrawiam(Y)
                         Kasia&Molly  ;*

No comments:

Post a Comment