Saturday 1 March 2014

Test Smyczy i Szelkow +Spacer do lidla :)

Witam Kochani ;*

nie dawno wrocilam ze spacer (drugiego) i bylam testowac szelki i smycz i musze przyznac ze sa bardzo fajne i fajnie sie prowadzi smycz jest dluga i fajna bardzo dobry material i wgl molly wygodnie bylo :) i na drugim spacerze poszlysmy do lidla po chleb i po popcorn bo dzis bede z mama nasz ulubiony film ogladac wiec sie pszeszlam :) ale ze szelek i smyczy jestem bardzo zadowolona :D i pod lidlem molly zostawilam ale nie bylo z nia problemu bo ja uczylismy od malego zostania przed sklepem :)

wiec nie nudze i daje wszytkie focie :)

















a tu trzymajcie molly pod sklepem :)
dziwnie tu wyszla :) heh

ok ja koncze MOZE bedzie dzis jeszcze post ale nie jestem pewna :)

Pozdrawiam(Y)
                       Kasia & Molly   PaPa ;*

4 comments:

  1. Ślicznie :)
    Fajnie masz, zostawiasz psinkę pod sklepem i grzecznie siedzi :)
    I masz też mega, bo możesz ją spuszać :/ a wiesz jak to u mnie jest ;)
    Pozdrawiamy! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. uwierz ona nie zawsze sie slucha jak ja spuszczam czasem jak wolam molly bo juz musze ja zapiac to czasem mnie ignoruje i wolam i wolam a ona nic... ;/

      Delete
  2. Śliczne zdjęcia *.* Miło się czytało ten post :3
    Ja bym mojego yorka pod sklepem nie zostawiła . Bałabym się o niego xD . Ja biorę moją psinę na ręce podchodzę do kasy i mówię czy mogę wejść z pieskiem będę trzymać go na rękach i pozwalają :)

    ReplyDelete
  3. Wiem ja tez sie bała bo ja ja pierwszy raz zostawiłam jak byłam z pszyjaciółke w sklepie bo akurat u mnie nocowala i poszłyśmy po jakieś słodycze i wzięłam molly i ona pow zeby ja zostawiła a ja miała takiego stracha ze to masakra ale ona była grzeczna i zaczęłam ja zostawiać heh :) + troche to długie co pisałam hahah :D

    ReplyDelete