Saturday 15 March 2014

Molly Waritka + Spacer + Cieczka :)

Witajcie Kochani ;*

mam dzis 3w1 post :) 

pierwszy post :)
Molly Wariatka:
 
-W czwartek jak z molly wyszlam to normalnie masakra bo dzien przed (w sirode) z nia nie wyszlam bo jechalam do kosciola i jak z nia w czwartek wyszlam to byla masakra na poczatku bo byla tak pod ekscytowana ze szczekala ale potem ladnie szla :) mam filmik :) tszymajcie :*


mam nadzieje ze sie spodobal :)


Spacer:

-W piatek z mama i molly przeszlysmy sie do lidla na piechote bo bylo tak pieknie ze autem to by sie nie oblacalo heh i tez dobrze bo moj potworek mial spacerek :) (molly) i bylo super szlysmy z mama gadalsmy , ja i molly biegalsmy potem pod sklepem ja zostawilam i poszlam z mama do tesco kupilysmy co mialsmy kupic i wracalsmy do domu i OMG kolo tesco jest taka budka z jedzeniem i tam maja slushee to jest dobre na wakacje i oni juz zaczeli sprzedawac bo u nas cieplo jest slonce wiec chca kase zarobic a ja sb kupilam bo bylo cieplo i mama mi pozwolila :) P.S dzis rano tez sb to kupilam jak bylam z molly po chleb i zdjecia tego slushee sa z rana bo wieczorem nie bylo widac :)











Cieczka:

molly ma cieczke ;c a co to oznacza ze nie moge ja ze smyczy spuszczac ona awet nie chce chodzic na dlugie spacer tylko na 20 min i jej dzien jest taki je pije spi spacer i tak wkolko i ja chce moja wariatke spowrotem szalna i ktora lubi biegac lubi spacer bo 2 godziny a nie 20 min :/ no ale nic trzeba sie pomeczyc 

wiec ja koncze 

Pozdrawiam(Y)
                        Kasia&Molly ;*     DobraNoc ;*

No comments:

Post a Comment