Saturday 8 March 2014

Krotka Notka :)

Witam kochani ;*

wiem wczoraj znow nie napisalam ale mialam zabiegany dzien :c i dzis tez mam bo mnie w domu nie ma jestem na miescie i mam troche chwili bo czekam na mame w aucie i jedziemy dalej na miasto :) u molly dobrze wczoraj nauczylam ja nowej komedy i jestem bardzo z niej dumna jest grzeczna :) i wgl jest super :) ale ja juz lece bo jade dalej po sklepach :) moze cos mollci kupie jakiegos smaczka lub cuss :)

a tu macie molly zdjecie :

tu macie takie swiateczne i jak byla szczeniakiem :) bo to co moglam znalesc na telefonie :)
wiec ja lece   + sorka za bledy

Pozdraiwamy
                     Kasia & Molly ;*

2 comments:

  1. Ale śliczna *.* Ja też mam yorka :3
    Zapraszam do mnie ja prowadzę bloga o 4 moich psach i chomiczku . :3
    Widze , że bardzo fajnego masz bloga będę tu wpadać :3 pozdrawiamy !

    ReplyDelete
  2. Dziękuje :) i ja z wielka chęcią zajrze na twojego bloga :)

    ReplyDelete