Friday 28 March 2014

Rozdanie^^ + 2 Latka sie Zblizaja ^^

Witajcie Kochani ;*

dzis mam dla was kilka informacji co planuje zrobic :) ... a wiec planuje zrobic rozdanie ze ja kupie kilka rzeczy dla waszych psiakow i bedzie jeden wygrany czyli konkurs zemusice zrobic to zeby to wygrac (if you know what i mean heh) i wiem ze to dla niektorych osob glupie ale dla mnie nie bo chce wam podziekowac za tyle wyswietlen :) i tez musze o tym pogadac z mama wiec nic jest nie pewne ale postaram sie to zrobic no a jak nie wyjdzie to trudno ale musze ja pszekonac :) i tez bym chciala was sie zapytac co byscie chcieli czy naprzyklad 'jedzenie,zabawki,moze fajna obrozka,czy moze fajne ubranko na zime czy cuss' niewiem dajcie mi pomysl co byscie chcieli wygrac :) wiem ze to dla niektorych z was glupie ale nic ja chce tylko podziekowac ze ktos czyta mojego bloga bo zawsze myslalam ze moj blog bedzie mial moze ze 10 wyswietlen a tu proszee.. ^^ dziekuje wam za to ze ktos tu jest i ze praktycznie razem pszechodzimy z molly przez zycie (jesli to ma jakis sens) ale to nie pewne :) .. I jutro moja przyjaciolka przyjedza do mnie (wkoncu bo oddawna jej nie widzialam bo mieszka daleko :( ) wiec pojdziemy z mollcia na dlugi spacer i wgl mysle ze bedzie fajnie i moze zostanie na nocke jupiii :) . molly w sirode skonczylam rok i 10 miesiecy :) czyli za 2 miesiace skonczy dwa latka :) ale supcio a patrzalam w kalendzarzu tu u mnie jest jakis bank holiday czyli wolne bede miala jeden dzien i akurat to bedzie 26 maj :) ale sie ciesze pewnie jej kupie jakas zabawke lub zabiore do petsa i kupie cos i potem pojdziemy na dlugi spacer (mam nadzieje ze pogoda bedzie ladna) . wiec dzis to na tyle jestem zmeczona na maksa ale ide nadol bo moja siostra ma uro i sa goscie wiec jest glosno i nie mam jak isc spac :/ ale jest spoko :)


Pozdrawiamy
                      Kasia&Molly ;*     PaPa ;* 

5 comments:

  1. Oo, bardzo fajny pomysł z tym konkursem :)
    Ja bym wolała na zabawkę lub obróżkę, bo mój pies na żarcie wybredny jest xd
    Mam nadzieję że mama się zgodzi, bo bym na 100% wzięła udział ^^
    Pozdrawiamy! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez mam nadzieje ze mama sie zgodzi + dziękuje :)

      Delete
  2. ja z piesiami (mam cztery) też bym chętnie zwięła udział <3

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł z wielką checią wezmę udział:))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete