Wednesday 26 March 2014

Nasze Ulubione miejsce / Nowa Szczotka / info na temat yorkow :)

Witajcie Kochani ;*

dzis znow mam posta na 3 tematy ;) wiec zaczynamy.... :)


Nasze ulubione miejsca
-wiec juz wam muwilam ze zrobie posta z naszym ulubionym miejscem wiec dam wam focie naszych ulubionych miejsc i w tamtych mijecach zawsze sposzczam molly ze smyczy :)























Nowa Szczotka;
-dzis kupilam molly nowa szczotke bo tamta zostawilam na wieszku i molly pogryzla a musze ja miec czym czesac wiec musialam kupic :)







Info;
-czy wiedzeliscie ze york na spacer zamaist obrozy powinien nosic szelki znalazlam to na takiej stronie o yorkach postaram sie ja znalesc to wam dam linka :) ale niewiem czy to prawda mi sie wydaje ze tak :)

tam gdzie pisze 'Harness not leash' to znaczy szelki nie obroza ale kazdy ma inne zdanie ja chyba zaczne zeby molly nosila szelki :)

wiec to na tyle mam nadzieje ze post sie podobal :)

Pozdraiwamy
                     Kasia & Molly     DobraNoc ;*

2 comments:

  1. Nowy blog? Na tamten nie mogę wejść :/
    Fajne zdjęcia i ładne tereny ^^
    A sunia jak zawsze piękna <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tylko zmieniłam nazwę :) dziękujemy ;*

      Delete