Saturday 1 February 2014

Gorka ktora Molly uwielbia + informajcie o Molly ;3

Witam Kochani ;*

pszepraszam ze wczoraj nie napisalam ale bylam zmeczona i moi rodzice mieli gosci ale to nie wazne :) w sirode pisalam o tej gorce co molly ja lubi wiec mam zamiar dodac kilka zdjec tej gorki :) wiec trzymajcie zdjecia ;)





wlasnie tak ona wyglada zawsze widze ja z okna :)

                                                           +
pszypomnialam sobie ze jak zaczelam blog to mam tylko informacje jak molly dostalam ale nie mam informacji jej wieku itd wiec postanowilam to dodac w tym poscie :)

IMIE:Molly
WIEK:Rok i 8 Miesciecy
DATA URO:26/05/2012r
PLEC:Suczka
RASA:to jest rasowy Yorkshire Terrier
UMASZCZENIE:Czarny stalowy zloty cos w tym stylu

wiec to na tyle dzis do zobaczenia ;)

Pozdrawiam
                   Kasia & Molly ;* PaPa

No comments:

Post a Comment