Wednesday 26 February 2014

Male zakupy ;D + Smycz *,*

Witajcie Kochani ;*

wczoraj nie bylam w szkole bo zle sie czulam po szczepionkach. bo w szkole mialam szczepionki :/ i rece mnie jeszcze bola i caly czas czulam sie jak bym byla na narkotykach (ale nie oczywiscie nie bylam heh) wiec pojechalam z mama na miasto po sprawunki i kupilam molly karme bo sie konczyla i kupilam jej zabawke + u nas na deptaku jest nowy sklep z roznymi rzeczami jak domowe , ogrodowe ,dla dzieci,urodzinowe,zabawki , dla nowordkuw i dla psuw i dam sa fajne smycze bo 120cm a ja wlasnie chce taka dluga bo jak z nia chodze na miasto jak np do fryzjera weta itd to chce miec dluga :) wiec teraz nie pszynudzam i daje fotki rzeczy + jak z molly mialysmy lenia heh :) lapcie foteczki :)


















 a tu paczcie jak z molly leniuchowalysmy :)












 

a tu paczcie kupilam sb millionsy niebieskie (mmmm) pychota uwielbiam je heh:)




 + sorka za to zdjecie z nogami ale mi sie podoba i niewiem czy moge na instagrama wstawic ? :)

+ czy ktos z was ogl wczoraj 'millioner z ulicy' O MOJ BOZE ten film jest poprostu piekny tyle powiem *,* zakochalam sie tam w tym chlopaku O MOJ BOZE  *,*

okey ja koncze czas sie uszykowac do szkoly :/ 

do zobaczenia w piatek ;) 

Pozdrawiam(Y) 
                        Kasia & Molly ;* DobraNoc :*

4 comments:

  1. No ślicznie ślicznie leniuchy :D
    Pozdrów Molly <3

    ReplyDelete
  2. Tak wstaw na insta :3
    Nie , nie oglądałam tego filmu ale chętnie zobaczę < 3
    Jejku . Te zdjęcia Molly są cudowne *.* *o*

    ReplyDelete
  3. A ty nasz insta ? + musisz obejrzeć tam taki chłopak jest ładny moze w tym filmie nie ale jak skończyłam ogl to widziałam jego zdjęcia z roku 2013/14 on jest cudny :3 + dziękujemy ;*

    ReplyDelete