Tuesday 11 February 2014

Spacer ;3 + Snieg?

Witam Kochani ;*

dzis nie bylo mnie praktycznie caly dzien w domu zaly dzien zabiegany ale potem poszlam z molly i moja mlodsza siostra na spacer i bylo fajnie molly sie wybiegala i jak bylysmy w polowie drogi to snieg padal i nawet sporo na padalo :D a potem z siostra i druga siostra poszlysmy na plac zabaw niestety molly nie mogla isc :/ ale sie tak wybiegala ze nawet jej sie nie chcialo bo bylysmy na jednej gorce a potem na boisku takim bardzo daleko od mojego domu i moje siostry tez bardzo zmeczone i ja tez :/ molly to odkad wrocilysmy to tylko spi pije wode idzie na podworko sie zalatwic i wraca spac bo my poszlysmy o 4 a o 6,7 wrocilsmy wiec jestesmy zmeczone :/ ok ja nie przynudzam daje fotki :)











to bylo zanim siengu tylena padalo :)

a tu macie jak snieg zaczal padac sorry ze tak prawie nie widac ale jak sie pszyjzycie mozna zobaczyc takie biale kolka xd :)

a tu macie jakie kulki robilysmy xd :)


a tu macie molly u mnie  na podworku w sniegu to jej drugi snieg w zyciu :)

a tu paczcie co robi teraz :)

wiec to na tyle taki byl naszy dzisiejszy dzien :) fajnie ze snieg pada ale szkoda ze tak pozno :)

wiec do zobaczenia

Pozdrawiam(Y)
                        Kasia & Molly ;* DobraNoc ;*

No comments:

Post a Comment