Wednesday 29 January 2014

Molly lubi ze mna spac ;) + Ona lubi siedziec w bagazniku.... xD :D

Witam Kochani ;*

Musze wam powiedziec ze molly ostatnio lubi ze mna spac bo ona zawsze szla na swoje legowisko wieczorami a w dzien spala na moim lozko i cala noc spala bo rano jak wstalam do szkoly to nadal spala i tak fajnie sie z nia spi tak fajnie sie ja przytula jak misia malego *.* :)

mam kilka zdjec ;*




sorry za jakosc i za moje rece na zdjeciach ;)
                                                          +

Molly lubi jezdzic/siedziec w bagazniku od auta bo jak jechalam z mama na zakupy w sobote i czekalam az mama sie wyzykuje to poszlam z molly na gorke ktora widac u mnie z okna no to mozna powiedziec do grania w pilke chodzenia z psem bez smyczy itd i przy okazji chcialam tez cos w bagazniku sprawdzic bo auto bylo odwarte i otwozylam bagaznik a molly 'hop' do bagaznika i nie chciala wyjsc bo raz juz w bagzniku jechala :) i musiala ja az zaniesc do domu ;)

mam zdjecie ;)

pszepraszam ze zdjecie takie rozmazane :/

wiec to na tyle co mialam dzis do napisania jutro moze dodam zdjecie tej gorki gdzie molly zawsze chodzi ze mna  na siku jak deszcz pada :)

wiec do zobaczenia w piatek moze nawet jutro ;*

Pozdrawiam
                     Kasia ;* PaPa *.*

4 comments:

  1. masz naprawdę ślicznego pieska! ale jaki leń!

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki + czasem ona lubi leniuchowac xd :)

      Delete