Saturday 8 February 2014

Wspomnienia z Wakacji :)

Witam Kochani ;*

wlasnie dodalam nowy post o rzeczach molly i jak przegladalam zdjecia na laptopie to widzialam tyle zdjec molly z wakacji 2013 ze mam ochote wszystkie dodac zeby byly fajne wspomnienia wiec teraz dodaje zdjecia :) + to juz jak molly wygladala jak chlopak heh :)






tam gdzie jest moj brat i kuzyn poprostu to zigorujcie paczcie na molly jak wyglada heh :)
                                                        +

znalazlam filmik z wakacji + sorry za moje smiechy tam ale moj brat ze mna byl jak to nagrywalam  i robil smieszne rzeczy :)






ok wiec to na tyle dzis wieczorem moze napisze :)

do zobaczenia ;)

Pozdrawiam(Y)
                        Kasia & Molly ;* PaPa :)

3 comments:

  1. Oh Jesu, weź nie pisz mi tu nic o wakacjach, po padnę! Ja chcę wakaaaaacje :cccc
    Śliczne Molly wyglądała, serio jak chłopaczek :D

    ReplyDelete
  2. Ja tez ;c ale jeszcze 5 miesięcy :) heh + dzięki i wiem ze jak chłopczyk heh ;)

    ReplyDelete
  3. woo . mój York - Asterek tak samo robi jak na tym filmiku ! :)

    ReplyDelete