Thursday 6 February 2014

U Nas wszystko w porzadku ;* + Ja jestem nie zdarna :'(

Witam Kochani ;*

wczoraj nie pisalam bo juz nie mialam sily :/ ale dzis napisze jutro i w sobote :) a na przyszly tydzien napisze w pon wtorek i sirode bo WOLNE 5 dni :) to pszynajmniej dobra wiadomosc :) a u nas dobrze molly roznie zdrowa chetna na spacery grzeczna i taka jak zawsze jutro moze..ale to mozee nie ide do szkoly wiec bede jechac na miasto jej po kurteczke bo za nie dlugo do fryzjera :) wiec u nas jest dobrze :) tylko ja mam pecha bo we wtorek rano chcialam wstac do szkoly a na podloce lezaly moje sluchawki bo co wieczor slucham muzyki na fonie i takiem tam :) wstaje i nagle slysze jak one pekaja :'( jest mi przykro bo dostalam je na gwiazdkew tym roku to firma beats byly drogie i troche mi zal tego ze tyle moi rodzcie wydali a ja po prawie2 miesiacach je zepslulam :( ale narazie mam mi kupila sony bo ja bez sluchawek nie moge zyc bo zawsze slucham muzy i jak ogladam filmik i takie tam ale dobre jest to ze mama mi obiecala kupic nowe :)




  pacznie jaka ja jestem nie zdarna :/

dodam tez nowe :)


a tu macie mollcie bo ten blog jest glownie o niej wiec nie powinam pisac o moim takich sprawach ale napisalam :)









wiecie tez na co wpadlam ze jak molly bedzie u fryzjera to pomyslalam ze nagram troche tam jak pani bedzie ja obcinac :) co myslicie o tym pomysle ?

wiec ja koncze ide malowac paznokcie ;)

Pozdrawiam
                   Kasia & Molly  PaPa ;*

2 comments: