Saturday 15 February 2014

Dzi艣 molly ma pechowy dzie艅 :/ 馃惗馃槦

Witam kochani :*

Dzi艣 mam dla was kr贸tki post bo teraz mollcia 艣pi i mam troche czasu ale chodzi o to ze molly ma dzi艣 pechowy dzie艅 najpierw rano g艂贸wka wal膮 o moje 艂贸偶ko i musia艂o ja tak zabole膰 ze a偶 zapiszczala a ja my艣la艂am ze zawa艂u dostan臋 potem na specerze na Gorce ja pu艣ci艂am bo by艂o dzi艣 艂adnie i jak biega艂a to w taki wielki koj膮ce kszak zap艂atala swoje w艂osy i by艂am sama one by艂y tak wplatane ze niewidzialam co zrobic i jak jej pr贸bowa艂am to wypl膮ta膰 to sie zkaleczylam a ona piszczala taki mi jej 偶al by艂o 馃槶 i potem juz by艂o ok bo jaka艣 ja wyplatalam potem sobie biega艂a i sn贸w jej sie pare kszakow zap艂atalo ale ma艂ych na szcz臋艣cie 馃憤 i ja wracali艣my
To wpad艂a do ka艂u偶y i w b艂oto 馃槦 dzi艣 to by艂a maskara i teraz sb 艣pi i teraz ona musi jak najszybciej to fryzjera i艣膰 bo ten kszak jej si臋 tak wpl膮ta艂 ze masakra :( wiec ja juz ko艅cz臋 bo ide troche odpocz膮膰 bo chora jestem :(

Wiec do zobaczenia + sorka za b艂臋dy ale pisze na telefonie


Pozdrawiam(Y)
                           Kasia & Molly ;* 馃榾馃惗馃挏
 

6 comments:

  1. Biedna :(
    A kiedy idziecie do fryzjera?

    ReplyDelete
  2. Jeszcze te 2 tygodnie musi sie po m臋czy膰 bo u nas teraz jest zimno i pada deszcz :/ a wy ?

    ReplyDelete
  3. Spoko.
    My idziemy w pi膮teczek :D

    ReplyDelete
  4. Macie fajnie macie bo ja juz chcia艂abym i艣膰 z molly ale za zimno jest i musze czeka膰 jeszcze 2 tygodnie :/ 馃惗馃榾 :)

    ReplyDelete
  5. M贸j te偶 miewa pechowe dni 艣wietny blog!

    http://psi-swiat-spikea.blogspot.com/

    ReplyDelete