Friday 7 February 2014

Mała Mollcia + Update ;3

Witam kochani ;*

hej dzis niewiem o czym mam napisac wiec mam zamiar napisac co u nas i jakie mam plany i mam stare zdjecia molly wiec zaczynamy dzis u nas nie dzialo sie nic ciekawego tylko to ze nie mialam dzis duzo czasu dla molly bo mialam tone nauki a wolalam zrobic dzis zeby caly weekend i moje dni wolnego byly wolne i zebym miala czas dla molly i musze zrobic zakupy dla siebie do szkoly i dla molly jeszcze kilka rzeczy mi brakuje a wracajac do dzis to nie mialam czasu i nasze spacer byly bardzo krotkie tylko 2 jeden na 20 min a drugi na 10 i nie moglam sie z nia bawic :/ i moj brat sie nia zajol wiec jest spoko :) jutro mam zamiar isc na dlugie spacery i wkoncu umuwic molly do tego fryzjera bo za dlugo to pszegladam a molly co dzien ma coraz dluze wlosy wiec teraz nie pszynudzam i daje kilka fotek molly jak byla mala ;)


 to bylo wtedy co pszyjechalam z nia czyli pierwsza noc bo nawet nie bo to bylo jakas godzinka odkad ja mialam byly taka sliczna ;)


 to byl drugi dzien :) + wtedy ta pani z hodowli byla u nas sprawdzic jak tam molly i wfl :)


 to bylo pare miesiecy/tygodni jak ja dostalam ;3

to bylo we wakacje 2013 to byl pare godzin przed campingiem  akurat jej rzeczy szykowalam i ona sie tak na mnie patrzala a mialam iphona przy sb i jej zrobilam :)

 to jest ze stycznia 2014 :)

 tutaj macie moje profilowe zdjecie bo jeszcze nie widzieliscie tego zdjecia jako dluze :)

ale moja mollcia sie zmienila :) kocham ja bardzo :)

ok ja koncze czas spac ;*

Pozdrawiam(Y)
                         Kasia & Molly ;*    DobraNoc ;*

2 comments:

  1. O jejuuu <33 Ależ z niej była kruszynka <3
    Z małej ślicznotki wyrosła.... na dużą ślicznotkę :D

    ReplyDelete
  2. Dziękuje to bardzo miłe :) <3

    ReplyDelete