Saturday 1 February 2014

Co musze Kupic Molly ;3 + Molly uwielbia szalec ;)

Witam Kochani ;*

wlasnie sprawdzalam molly rzeczy jakie ma i co jej brakuje i takie tam wiec chce wam powiedziec co chce jej kupic bo kilka rzeczy jej brakuje :) a wiec..

musze kupic:

Kilka nowych zabawek bo ma tylko jedna
karme i kilka pszysmakuw ale to jutro albo w pon po szkole jej kupie :)
nowy tag z jej imieniem bo lepiej zeby miala :) + chce kupic podwujny zeby na jednej stronie bylo jej imie i nasz nr telefonu a na drugie nazwa mojego bloga czyli (Molly-My-Life) ale sie musze zaztanowic :)
kurteczke nowa bo jest zimno a jeszcze caly luty i praktycznie marzec :)
noi na koniec chcialabym ja tak w polowie lutego obciac bo tyle to juz przkladam caly czas jak poszkole wracam to pszechodze kolo tego dryzjera i caly czas muwie jutro,jutro i tak az sie ciagnie heh :)

wiec to mam w planach jej kupic :)

                                                   +

molly dzis bardzo za szala bo zawsze pod domem ja spuszam ja ze smyczy i idziemy do domu dlatego ze ona idzie grzecznie wiec ja spuszczam i zawsze przechodzi kolo naszych sasiadow ktorzy maja dwa wielkie golden retrivery i ona na nich nie zawraca uwagi bo jak bylam mala do zawsze z nimi sie bawila i bylo ok one jej krzywdy nigdy nie zrobily a ona ich sie nie bala wiec bylo ok ale to byl jak miala 10 miesiecy a potem jak byla troszke starsza to nie zwracala na nich uwagi a dzis takie bloto a tam taka dziura jest u nich w plocie ja nie zauwarzylam jak ona wbiegla i zaczela z nimi szalec biegac bawic sie ale dlatego ze bylo bloto kazalam jej wrocic tylko powiedzialam jej ze nie wolno tak ztanowczo bo mi uciekla i cala czarna wrocila do domu wiec musialam ja umyc :/

wiec to na tyle w tym poscie :)    Do Zobaczenia :)

Pozdrawiam
                   Kasia & Molly ;*  PaPa ;*

No comments:

Post a Comment