Saturday 22 February 2014

U Nas Wszystko Okey :)

Witam Kochani ;*

nie napisalam do was w sirode ani w piatek ;c ale mialam zajety tydzien ;/ w sirode pojechalam z mama do asdy wieczorem po pare rzeczy do jedzenia i potem pojechalam z mama zawiesc moja mlodsza siostre na gimnastyke jak wrocilam to poszlam z molly a jak wrocilam z molly to pojechalysmy po moja siostre i potem chwile usiadlam na laptopa na fb i zrobilam lekcjie obejrzalam film i poszlam spac.a w piatek bylam w szkole wrocilam obejrzalam pierwsza milosc poszlam z mollcia wrocilam zrobilam lekcji i do nas ciocia i wujek pszyszli ( oni nie sa prawdziwimi ciocia i wujkiem ale my ich tak nazywamy bo my juz sie znamy 7,8 lat czyli odkad tu juz jestesmy i to jak rodzina) i byli dlugo czyli jak piatek i wpadala ich corka czyli moja kuzynka(nie prawdziwa) wyrwala mi brwi i o 1 w nocy poszlismy sie pszejsc z mollcia :) wrocilam i poszlam sie myc i spac ;) ale teraz wam pisze i mialam rano napisac ale moja druga mlodsza siostre na tance zawiaslam i mialam dokladne spszatanie w pokoju wiec nie mialam jak teraz mam czas i dzis nie bylam z molly na dlugich spacerach bo pogoda nie dopisywala ;/ tylko na tej gorce przed domem bylysmy pare razy no ale mollcia teraz spi sobie i u nas wszystko okey molly grzeczna jak zawsze slucha sie zdrowa jest i jest spoko :)

paczcie co robi teraz :*

macie tu zdjecie z 2013 chyba pazdiernika heh :)

wiec ja koncze do zobaczenia ;*

Pozdrawiam(Y)
                       Kasia & Molly ;* PaPa ;*

No comments:

Post a Comment