Friday 6 December 2013

Smakolyki + Kroliczek + Sweterki + ZIMA ZIMA!! ;*

Witam Kochani ;*

dzis bylam w sklepie <pet at home> po szkole i kupilam mollci smakolyski ktore chcialam kupic juz od dawna .

                                Tutaj macie smakolyki  ;)
                                                                         
sa specjalne dla yorkow ; D

o i jak bylam tam to widzialam taki sweet sweterek swiateczyny chcialam jej kupic na wigilie zeby miala ale mi sie pszypomnialo ze ona juz ma :/ a tak by the way to ja nie lubie stroic psa ze zawsze ma sweterek i wgl tylko ja mollcie ubieram w kortke lub sweterek jak sie zima i na wigilie teraz ja ubiore xd : D 
             
               tak wgl to ten sweterek tak wyglada :) 
                                                                              
nw czy cos z tego widzicie ale jest sweet jest tyle wyboruw ze to masakra ale on kosztuje £10 za jeden i wgl kortki sa i bd musiala kupic molly . :) I jak jeszcze bede tam pszed swietami to zrobie filmik lub zdjecie ile tego jest :)

I jak tam bylam to widzialam tam takiego slicznego kroliczka OMG byl taki cudny jest czarno bialy i sliczny i te czerno bialymi sie odrazu skojarzylo z ciastkami oreo i bym chciala tego kroliczka i bym go/ja nazawala OREO :) i on kosztuje £25 za jednego i za dwa £35 bd na niego/ja zbierac :)

                   Nawet mam zdjecie jak on/ona wyglada + filmik : D

                                                                                 

                                                     

                                                                  to jest cudo chce go :) albo bd zbierac albo chce na gwiazdke :)
               

    No i u mnie ZIMA idzie : D snieg dzis padal i troche napadalo tylko moj tata powiedzial ze sie nie utrzyma snieg bo caly naprzyszly tydzien ma byc cieply . 

wiec to na tyle mialam zrobic ze o tym wszystkim co pisze to mialo byc osobno ale wolalam cale to byl taki mix blog :D wiec to na tyle jutro postaram sie napisac i jak pojade do tego sklepu to zrobie zdjecie i filmiki i tym razem wezme molly bo dzis bylo prosto po szkole .
wiec tszymajcie sie cieplutko 
              Pozdrawiam 
                                   Kasia :* papa *-*           

1 comment: