Thursday 5 December 2013

Czas na wspomnienia ;3

Witam Kochani ;*

dzis jest czas na wspomnienia *-* dzis bedzie wiecej postow bo nie ide do szkoly bo jest taki wiatr i deszcz pada i zimno jest ze z domu sie nie da wyjsc i mam duzo czasu na wstawianie nowych postow : D 

wiec czas na wspomnienia pamietam we wakacje jak bylismy na campingu z moja  rodzina i moja ciocia i wuje i kuzynami.. i jak molly wgl tak lyzo bo ta pani co ja obciela to za krotko .. ale to bylo nawet lepiej bo byly wakacje i bylo strasznie cieplo i jeszcze plaza i woda i wgl by bylo jej za goraco . :) ale i tak slodko wygladala *-*  

                                 tutaj macie kilka zdjec :

                                                     

 


i to ostatanie wygla troche jakby to byl snieg ale to jest piasek tylko slonce sie odbijalo i poprostu tak wyszlo heh ;3 

a tutaj macie ja wyglada to miejsce :  tak wyglada plaza:   

                                                          

tutaj macie te skaly 
                                
                          
                                              to tyle na razie  bo teraz musze isc sie molly zajac uczesac nakarmic dzis ja wykapac musze i wgl i na spacer ale o 12:00 powinien byc niwy post ;3

pozdrawiam papa ;*  

No comments:

Post a Comment