Thursday 12 December 2013

Molly nowe rzeczy + Molly prezent :)

Witam Kochani ;*

bardzo pszepraszam ze wczoraj nie napisalam ale nie mialam czasu bo musialam sie uczyc i jeszcze byl problem z netem nie bylo zasiegu ale jest dobra wiadomosc za 12 dni jest wigilja i za 13 dni pierwszy dzien swiat jestem bardo podekscytowana i za 8 dni mam wolne JJEEJJ :D

i bylam na zakupach  i kupilam molly pare rzeczy i naj fajniejsze i najslodsze co znalazlam bylo......


to byly kokartki kupilam je tylko tak zeby wygladala slicznie we wigilje bo planuje jej to zalorzyc na wigilje :*

O i w sobote stroje dom i molly chce zalorzyc ten swiateczna bluzeczke :)


+
mam tez pomysl na prezent i nwm czy bedie dobry ?

to ten se sowa :)
+
mam maly filmik 



oky to na tyle na dzisiaj bo jestem masakrycznie meczona  ale na szczescie jutro piateczek :D

wiec tszymajciesie ;*

Pozdrawiam 
                  Kasia ;*

No comments:

Post a Comment