Monday 2 December 2013

Pierwszy dzien od naszego spotkania ;)

Hej mam na imie kasia  i jestem wlascicielka pieknego pieska o imieniu 'Molly' to jest rasa yorkshire terrier i jest to bardzo energiczny i kochany piesek :) urodziła sie 26/05/12 w glasgow ;) i dostalam ją po raz pierwszy 30/06/12 pamietam to byla sobota :) i od tego momentu moje zycie zmienilo sie na lepsze :)


Moze zacznimy od tego jak ja dostalam ...

Przez ostatnie 3,4 lata prosilam rodzicow o psa strasznie chcialam yorkshire terrier i kiedy rodzice sie zgodzili kazali mi poszukac jakiegos i szukalam miesiacami , tygodniami i dniami .
i w koncu znalazlam tego  psa .. : D jak ja pierwszy raz do domu przywiozłam to była taka malutka czarna kuleczka <3

to chyba tyle co mam do pow o pierwszym naszym spotkaniu :) jestem dumna z mojej suni :)

to tyle na dzis :) tutaj macie zdjęcia jak była mała i te ostatnie to jak wgl teraz : D mam nadzieje ze sie podobało ;* papa *-*

 

No comments:

Post a Comment