Thursday 5 June 2014

Poniedziałkowy spacerek :) 😜🐶

Witajcie Kochani ;*


Wiec dawno mnie tu nie było ale nie miałam czasu + nie miałam weny do pisania . Poprostu za dużo sie dzieje . 

Wiec chce wam opisać moj pon spacerek z molly i moja koleżanka i jej cioci psem bo ona co kilka miesięcy pilnuje jej cioci psa ten piesek to kundelek 14-letni :) śliczna staruszka a ma na imię kala jest cudną ^^ i ona bd miała swojego psa tez yorka pod koniec czerwca wiec bedą zdjęcia :) a wiec ja odrazu wzięłam molly i potem poszłyśmy po kale i molly na początku sie bała a kala chciała sie z nią bawić ale dlatego ze molly kiedyś miała nie pszyjemna sytuacje z psem ona nie których psów sie boi :( :'( ale potem po jakis 15 minutach spaceru molly sie nie bała wiec było ok poszłyśmy na górkę ja sposcilam molly a moja koleżanka kale i było fajnie psinki sie wybawily i po godzinie poszłyśmy do domu wiec do na tyle nie był to super długi post ale nigdy molly nie była z psem na spacerze wiec chciałam wam opisać wiec na dziś to koniec :) 


To było jak czekałam w aucie na mamę :)


Pozdrawiamy 
                     Kasia&Molly ;*

3 comments:

  1. Fajny spacerek i ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    ReplyDelete
  2. Szkoda że nie masz zdjęcia Kali, ale ogólnie to spoko spacer :)
    Pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  3. Fajne spacerki! :3

    yorkiejakworkie.blogspot.com

    ReplyDelete