Thursday 12 June 2014

Nowa smycz + zdjęcia 😜 :)

Witajcie Kochani ;*


Jak wiecie dawno mnie tu nie było i bardzo pszepraszam za to ale dużo sie dzieje i tez nie miałam co pisać wiec wiecie ale za tydzien wakacje wiec emocje opadną i będę tu częściej + moze jade do polski z bratem wiec moze jak chcecie to zdjęcia mojego pieska porobie bo mam w Polsce kundelka :) ma na imię misio (miałam 6 lat jak go nazwalam) ale to juz pozostawiam wam czy chcecie czy nie :)  

Wiec u nas wszystko ok :) dziś byłam po szkole na mięcie i sb pomyślałam jak chodzę z molly na spacer czasem nie moge ja spóscic na spacerach a na zwykłych ona nie ja swobody jak na automatycznej smyczy wiec kupiłam :) na zdjęcia sa nie wyraźnie bo robiła na szybko ale jutro sie pojawia ładne :) 



Mam tez dla was kilka zdjec molly wiec miłego ogl i sie z wami żegnam ale nie na długo jutro cos napisze ;* 😜🐶 







Pozdrawiamy 
                     Kasia&Molly ❤️ ;*

No comments:

Post a Comment