Saturday 21 June 2014

Alton towers <3 Anglia^^

Witajcie Kochani ;*


W piątek cały dzien mnie nie było a to dlaczego ? Bo byłam w alton towers :o ale jestem jeszcze w szoku :) było super :) jechałam ze szkoła i wyjechaliśmy w czwartek o 24:30 i jechaliśmy 6 godzin mieliśmy postoje i wreszcie srobowalam starbucksa ale super zawsze o tym marzyłam :) i byliśmy tam od 9 do 17 bo o 17 musieliśmy wyjechać i wróciłam o 23:15 :) było super + wiem ze to post nie o molly wiec pszepraszam za to :) ale jak wróciłam to mama mi pow ze jak mnie nie było to o tej samej porze co zawsze z nią wychodzilam to stała pod drzwiami i czekała i czekała aż wrócę ze szkoły i jak wyjedzalam to piszczala :/ moje maleństwo za mną tęskniło ;* 


To było we wtorek ale to jedyne nowe zdjęcia które mam :) (musze jej zrobic)





Tu macie te alton towers to jest kilka z wielu kolejek ale ja na niektóre nie miałam czasu wejść a na niektóre sie bałam xd 

Pozdrawiamy 
                     Kasia&Molly ;*

2 comments:

  1. Molly za Tobą tęskniła, to nic dziwnego :) kochana jest :*

    Pozdrawiamy!
    Evily i Daisy

    ReplyDelete
  2. Ale tam musiało być fajnie :))
    Hah, jaka mokra <3

    ReplyDelete