Sunday 18 May 2014

Zdjęcia :)

Witajcie Kochani ;*


Dawno mnie tu nie było ale czasu nie było bo dziadki byli i Komunia wczoraj ale molly pokochała moich dziadków szczególnie moja babcie :) i wczoraj było tak super :) molly była grzeczna i próbowała nikomu nic zabrać ani na kolana nie wskakiwala nikomu jak nie moja molly :) ale ona tez była w szoku :) wiec chce dodać kilka zdjec z komuni i molly :) wiec ja lece zostawiam was ze zdjęciami ... Nie jeszcze musze wam pow ze babcia rozwalila molly szelki hahaha bo nie umiała ich odpisać hahaha musze kupic jej nowe :/ Haha 




Z mama 
Z Bratem :)



Sorka ze takie zdjec nie o molly mam nadzieje ze sie nie gniewiacie :) mam jeszcze masę zdjec molly i całe wczorajszego dnia ale wszystko w aparacie :) 

Pozdrawiamy 
                      Kasia&Molly ;*

No comments:

Post a Comment