Saturday 10 May 2014

W końcu :)

Witajcie Kochani :*


Wiec dawno mnie tu nie było ale nie miałam o czym pisać i tez musiała kilka spraw uporządkować ale juz jest ok wiec dziś mam pomysł na pisanie :)
Ale tak po za tym u nas jest wszystko ok :) wiec tak molly 26 maja skończy 2 latka ale super :) to jeszcze 3 tygodnie :) nie moge uwierzyć ze bd miała ja juz 2 lata a pamietam jak ja w aucie wiozłam i ona mi na ręce zasnęła to było słodkie + u nas sie zbliża Komunia mojej siostry to juz 17 maja i do nas moja babcia i dziadek przylatuje ale fajnie nie widziałam ich 4 lata :) i jestem ciekawa jak molly zareaguje na nich bo jak oni byli to jeszcze jej nie miałam :) i jeszcze jedno (niewiem czy to was zainteresuje) ale w końcu pojechałam przekuć nosa to było w tamta sobote :) 
Wiec to u nas narazie tyle co sie dzieje jest 8 rano a ja nie śpię i pisze bo i tak zaraz musze iść z molly na spacer :) 



Nie mam dużo nowych molly zdjec bo chciałam dać jej spokój bo co kolwiek ona nie zrobiła to jej zdjęcia robiła Haha xd 
 
A tu macie moj kolczyk ( niewiem po co skoro to blog o molly)



Pozdriawmy  
                     Kasia&Molly ;*

4 comments:

  1. Fajnie że niedługo są Molly urodziny chyba dużo psów się rodzi w maju :D Daisy ma dopiero w sierpniu:)
    Mollunia słodko śpi <3 i gratuluję kolczyka ;)

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, a ile daisy skonczy ? + dziękuje ;*

      Delete
  2. Fajny post ;)Molly cudna :)
    - http://codziennebeagle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. czekam na kolejne posty :3

    zapraszam do mnie. dodasz do obs? :)
    cooldogyorkie.blogspot.com

    ReplyDelete