Thursday 1 May 2014

Male zakupy + nowa sztuczka :)

Witajcie Kochani ;*

bardzo ale to bardzo dawno mnie tu nie bylo ale to dla tego ze duzo mam na glowie wszystko sie rozwala :/(ale z molly jest ok i to nie o molly chodzi) ale to nie o mnie bd tylko o molly :)

wiec nauczylam ja nowa sztuczke ale to juz dawno to juz jak mialam ferie chyba nawet wam pisalam i ten filmik co nagralam w czasie tego wolnego i go chce wam pokazac i tez kupilam molly nowa smycz i szelki bo mi sie tak podobaly ze my z mama takie cos ja do mamy 'mamo pacz jakie ladne' mama'a no rzeczywiscie' :) i sie na sb spojrzalysmy i mowi w tym zamym czasie 'bierzemy' hahaha to bylo takie smieszne jak sie na sb poptrzyslmy haha xd no ale kupilam czerwone szelki i czerwona smycz bo tamta smycz czerwona w kostki sie rozwalila :( no wiec ja juz nic nie nudze i daje zdjecia i filmik bo musze isc sie na hiszpanski uczyc :( no ale na szczescie jeszcze jutro i wolne pon i wto:) i chce tez zaraz zmienic tlo i troche wgl na blogu :) + mam nadzieje ze mi wybaczycie nie obecnosc :) milego wieczorku zycze wam i psiakom :)



szelki:








                                             Szelki kosztowaly : £1 na polskie :5zl
                                             Smycz kosztowala : £2 na polskie :10zl 

Smycz:








Pozdrawiamy 
                       Kasia&Molly ;*

2 comments:

  1. Fajne zakupy, nawet dosyć tanio a opłacało się :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem tu zawsze tak tanio ale to akurat bylo na przecenie heh xd :) my tez pozdrawiamy ;*

      Delete