Wednesday 20 August 2014

Zamowienie^^/kąpiel :)/koleżanka ;*

Witacjie Kochani ;*


Hej wiec niewiem czy wiecie ale ja od teraz zapuszczam molly włosy ze zawsze bd miała kitke a mniej wiecej tak chce zeby miała :) 


I dziś jej juz kokardki zamówiłam :) i te kokardki kosztowały 5:41£ a na pl to 25:41zl wiec drogo nie było :) a te kokardki sa takie jak ja zawsze chciałam ale niewiedzialam gdzie moge kupic i jest ich 20+ :) 






A teraz niedawno wykapalam molly i teraz śpi wiec mam czas zeby do was napisac :P








A tak wgl to moja kuzynka kupiła sb francuskiego bulldoga i chodzimy razem na spacery z naszymi psiakami a molly jest tak zazdrosna ze to masakra bo to ona zawsze była jedynym psem a teraz jak tylko ten pies ma na imie bella tak wgl wiek jak tylko bella sie blisko jej (molly) podwórka to molly jest wściekła i zeby pokazuje :o ale juz jest ok bo teraz ja toleruje xd wiec daje focie ;*





Pozdrawiamy 
                      Kasia&Molly ;*

3 comments:

  1. Świetne te kokardki :) sporo ich, będziecie miały w czym wybierać ;) zawsze chciałam mieć psa, którego można czesać, ale teraz niestety mam małe pole do popisu.
    Molly jak zwykle słodziutka, a buldożek też niczego sobie. Dobrze, że już się dogadują :)

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    ReplyDelete
  2. śliczne te kokardki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga : beagle-pikus.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Te kokardki są takie piękne i kolorowe szkoda że mój psiak ma krótką sierść bo inaczej na pewno bym mu je kupiła ale niestety.
    Wszystkie mi się podobają

    Zapraszam też na swój blog o psiakach naszepsy100.bloog.pl

    ReplyDelete